Lansarea proiectului

 Îmbunătățirea accesului la procesul de învățare in mediul

Online in cadrul liceului teoretic „Petre Pandrea”, Balș

SMIS  144029

Tipul materialului: Comunicat de presă

Titlul proiectului: IMBUNATATIREA ACCESULUI LA PROCESUL DE INVATARE IN MEDIUL ONLINE IN CADRUL LICEULUI TEORETIC „PETRE PANDREA”, BALS

Numele beneficiarului: LICEUL TEORETIC „PETRE PANDREA”

Obiectivul proiectului:

Obiectivul general al proiectului il reprezintă îmbunătățirea infrastructurii TIC in domeniul e-educație cu scopul accesibilizării procesului de învățare in mediul online

Rezultate: Dotarea cu echipamente mobile din domeniul tehnologiei informației de tipul tabletelor școlare pentru elevi, in numar de 970, precum si a altor echipamente/ dispozitive electronice precum 61 laptopuri, 20 Sistem All-In-One, 20 camere web conferinta, 20 proiectoare si 20 ecrane de proiectie, 20 routere wireless, sistem management pentru 970 dispozitive si 20 table interactive necesare desfasurarii activitatii didactice in unitatea de invatamant

Valoarea totala a proiectului: 2 080 931,17 Lei

Finantarea nerambursabila: 2 080 931,17 Lei, din care valoarea eligibila din FEDR: 1 768 791,49 si valoarea eligibila din bugetul național: 312 139,68 lei

Data începerii şi finalizării proiectului: 26.04.2021 – 26.01.2022

Codul MySMIS: 144029

Proiect cofinanţat din Fondul European de Dezvoltare Regionala prin Programul Operaţional Competitivitate 2014 – 2020

Date contact:

Liceul Teoretic Petre Pandrea

Director:  MARIAN-VIOREL ANGHEL

Adresa: Strada Nicolae Bălcescu,nr.25, Bals, jud. Olt

Email: secretariat@ltpetrepandrea.ro, Tel: 0249450162, Website: http://ltpetrepandrea.ro

“Proiectele au fost elaborate cu sprijinul echipei SV OLTENIA CONSULT SRL, reprezentată de catre Lucian Naum”.

Lista de documente disponibile pentru a fi descarcate:

Daca v-a placut acest articol trimiteti-l mai departe:
Share on Facebook
Facebook
0Email this to someone
email
Tweet about this on Twitter
Twitter
Print this page
Print
Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Tumblr
Tumblr
0Pin on Pinterest
Pinterest
0
Scroll Up